Правила виконання вебквесту:
1. Прочитай повість "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського.
2. Ознайомся з ролями вебквесту: на 1 уроці можеш спробувати себе у ролі "Біографів" та "Літературознавців", на 2 уроці - "Фольклористів" та "Мовознавців-діалектологів", на 3 уроці - " Мистецтвознавців" та "Кінознавців". Обов'язково виконуй завдання кожного з етапів вебквесту вчасно!
4. Обери роль, яка тебе зацікавила і заповни вхідну анкету.
5. Уважно прочитай завдання, які слід виконати в ході дослідження. Якщо ти чогось не зрозумів -не бійся запитувати!
6. Ти можеш обрати зручний для себе формат роботи - або індивідуально, або у групі. Кожен з учасників групи повинен зробити свій вклад у дослідження.
2. Ознайомся з ролями вебквесту: на 1 уроці можеш спробувати себе у ролі "Біографів" та "Літературознавців", на 2 уроці - "Фольклористів" та "Мовознавців-діалектологів", на 3 уроці - " Мистецтвознавців" та "Кінознавців". Обов'язково виконуй завдання кожного з етапів вебквесту вчасно!
4. Обери роль, яка тебе зацікавила і заповни вхідну анкету.
5. Уважно прочитай завдання, які слід виконати в ході дослідження. Якщо ти чогось не зрозумів -не бійся запитувати!
6. Ти можеш обрати зручний для себе формат роботи - або індивідуально, або у групі. Кожен з учасників групи повинен зробити свій вклад у дослідження.
7. Ознайомся з критеріями оцінювання та памятками щодо оволодіння вміннями.
9.Виконай завдання за допомогою пошукової роботи в мережі Інтернет (обов'язково опрацюйте запропонований вчителем перелік відео- та друкованих матеріалів, вебпосилань).
10. Допомагай своїм однокласникам, але не роби завдання за них.
11. У документах із спільним доступом працюй уважно, так щоб не пошкодити роботи інших учасників. Поважай їх працю!
12.Надішли результати дослідження (доповіді, презентації, есе) на електронну адресу innaradchenko2020@gmail.com напередодні кожного з уроків.
Бажаю натхнення та креативу!
Пам'ятка "Алгоритм ефективного порівняння"
- Встанови мету порiвняння.
- Пригадай матеріал, який будеш порiвнювати.
- Видiли головні ознаки, за якими буде здійснюватись порiвняння.
- Знайди вiдмiнностi чи подібності.
- Зроби висновок з порiвняння.
Пам'ятка "План дій для формулювання вдалих аргументів".
- Визнач тему свого виступу. (Наприклад, «Я хочу поговорити про…», «Існує така проблема…»
- Чітко сформулюй основну тезу.
- Підбери аргументи на підтримку своєї тези (2-3 аргументи).
- Розташуй аргументи в певному порядку: по-перше, по-друге, по-третє.
- Якщо треба, підбери приклади до кожного з аргументів.
- Зроби висновок.
Пам'ятка "Як різними способами організовувати дані?"
- Опрацюй запропоновані вчителем матеріали та, у разі потреби, знайди необхідну інформацію в Інтернеті.
- Порівняй між собою інформацію, подану в різних джерелах.
- Сформулюй головну ідею свого майбутнього продукту (Які думки ти прагнеш донести до аудиторії?).
- Не копіюй, а працюй з інформацією: аналізуй отримані дані, структуруй інформацію та роби власні висновки.
- Обери сервіс, за допомогою якого ти б хотів створити презентацію (буклет, сторінку у соціальній мережі тощо).
- Дотримуйся єдиного стилю оформлення.
- Використовуй візуальні матеріали.
- Не забуть про висновок.
Немає коментарів:
Дописати коментар